2013-07-29

34. nap Santa Mariña - Fisterra

Reggel előre megfontolt szándékkal nem órára keltünk, ahogy sikerül :) Gondoltuk hátha később jobban látszik mi várható.
Háromnegyed hétkor aztán végképp felébredtem és kinezve az ablakon, szép nagy fekete felhőket láttam, bár igaz ekkor nem esett.
Tegnap este kettőnknek együtt volt négy pár száraz zoknija, egy-egy rajtunk volt éjjel, a másik kettő a párnám alatt, hát ezek reggelre már nem igazán voltak szárazak, legjobb esetben nyirkosak, az ágy végére akasztott, gyorsan száradó, mikroszálas törölköző nem hogy megszaradt, de kifejezetten vizes volt. Természetesen a bakancsok sem száradtak meg, különösen a kivett talpbetétek tocsogtak még mindig a víztől.

Ez volt az a pillanat, amikor "felsugárzást" kértem. Azaz lementem a kifejezetten kedves és aranyos háziasszonyunkhoz és megkértem, hogy hívjon nekünk egy taxit, amely egyenesen Fisterraba repít minket (azt már tegnap délután, száradás közben ellenőriztem, hogy a környékén nem jár busz).
Szépen nyugodtan összepakoltunk, vizes dolgokat külön, megreggeliztünk, mindent megköszöntünk a háziaknak, közben megjött az autó, bepakoltunk, és elindultunk Fisterra felé. Mondanom sem kell, hogy öt perc múlva esett :) na de kit zavar ez egy autóban ülve :)

Fisterraban nem esett, kerestünk egy panziót, ahol viszonylag olcsón kaptunk fürdőszobás szobát, két éjszakára (fejenként és naponta csak hat euró a plusz, és ketten vagyunk, saját fürdővel és tvvel).

A napot már kb egy fél órára láttuk, felmértük hol mit lehet majd vacsizni és most a friss paplan melegében pihenünk.

Holnap kisétálunk a világítótoronyhoz, az itteni tv azt mondta, már jobb idő lesz. Megnézzük a naplementét és szerdán visszatérünk Santiagoba egy alaposabb városnézésre.

1 comment:

  1. Ügyesek vagytok! Fő az egészség!
    Legalább kényelmesen megnézitek Fisterrát, és gondolom Santiagot is.
    Nem tudom, a kommentem eljut-e hozzátok, de a gépem nem bírja a meleget!
    Ha hűvösebb lesz ismét írok.
    Gratulálunk.
    Okosak voltatok, hogy így döntöttetek.

    ReplyDelete